понеделник, 25 юли 2022 г.

Български тираджия публикува снимка от пътуването си във Франция и взриви мрежата

 Само за часове постът му във Фейсбук е споделян от десетки


Историята на Иван Гетов е затрогваща и показва колко е важно да бъдем човеци






“Добър вечер! Днес следобед пристигнах в това селце ( във Франция ). Тук се намира фирмата, в която ще разтоварвам, но имам фиксиран час за утре и потърсих място за паркиране.

Настаних се в края на селото, съвсем близо до крайния квартал. Към 21.00ч от най близката къща излезе един мъж и дойде при мен (до камиона).




 

Добър вечер, как си и аз естествено: добър вечер, добре съм, а ти как си?


А той: след 10 минути ще е готова вечерята и ще ти донеса. Аз казвам: не мерси имам всичко, но той: не ще донеса.


След 10 минути донесе вечеря, която съм снимал!!!“


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Популярни публикации